Röd sjuklingslunch

När man är hemma och är sjuk har man faktiskt tillåtelse att äta precis vad man vill. Som tröst. Därför åt jag i min sjukbädd frukost till lunch, för att det är den godaste måltiden på dygnet (och kanske för att jag inte hade ork till något mer avancerat...). 
Jag gjorde gröt på pappas fullkornshavregryn och toppade med kanel och banan (samt mjölk). Detta åts på rött (second handfyndat) porslin i sällskap av en röd smoothie, röda löv och ett nytt rött nummer av tidningen Retro. Tänka sig, att så mycket blir rött på hösten.
Jag gjorde en röd variant på denna, innehållandes: hallon, blåbär, kiwi, banan och apelsin.
Idag är jag åter på fötter, så förhoppningsvis dyker det upp lite roligare saker här att läsa om.
Det märker ni antagligen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0