Coffee cake Carro

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Passade på att säga hej till Carro idag innan hon åker tillbaka till London imorgon (well har ju inte nämnt att hon är här för det första men tar för givet att samtliga läsare av denna blogg känner mig och därför har koll på var i världen Carro befinner sig ändå hehe). Vi gick till Lido på söder köpte kaffe och kaka och satte oss utomhus för vi tänkte att det kanske blir sista gången för man vill göra det i år. Pratade om framtiden, när planer inte riktigt går som man tänkt och om hur vi båda kände oss väldigt färdiga med våra nuvarande jobb. Konstaterade att Gävle är helt ok fint ibland men att vi hellre bor någon annanstans ändå. Och om allt går som det ska bor vi två i samma stad snart igen! Nu är jag sen till jobbet höll jag på att skriva, snarare sen till sömnen (som vanligt). Vill ha en belöning om jag inte försover mig imorgon.
 
 
 
ps. lyssnas bäst i följd ds.
 
 
/ellinor
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0