Håret gör kvinnan

Det har hänt! Jag har bokat klipptid efter att ha skjutit på det i nästan ett år.  I den mån det är möjligt vill jag behålla längden men det vore ju kul med någon förändring. Helst vill jag ha exakt en sån här lugg, men vet av erfarenhet att det inte klaffar helt med textruren på mitt hår. Det och färga mörkt, vilket tyvärr inte kommer hända nu i sommartider när solen har en förmåga att bleka.
 
När jag ändå är igång samt har några veckor ledigt tänkte jag passa på att ta något till hål i örat (får inte jobba med smycken av hygieniska skäl). Tycker det är så himla fint med flera ringar på rad.
 
 
Att mitt hår såg ut såhär ett tag i ettan på gymnasiet (thanks Isa). Har vågat vara lite spexig någon gång i livet med andra ord. (Ps vart tog mina lockar vägen?) Lite nyfiken på hur det ser ut efter mitt frisörbesök men förmodligen är det ingen som märker någon skillnad.  
 
De första två bilderna föreställer Lovisa och är båda sparade på min Pinterest.
 
 

/ellinor
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0