Bildkompott

Jag har blivit extremt dålig på att fota. Det senaste halvåret har jag inte plockat fram kameran med ensamt syfte att fotografera en enda gång. Ibland har den fått följa med i väskan, men bara ett fåtal tillfällen har det hänt att jag faktiskt använt den. Men eftersom huvudanledningen till varför jag en gång startade den här bloggen var för att dokumentera och publicera kan jag ju lika gärna visa upp det som finns.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Typ som när jag och Miriam spontant bestämde oss efter att ha jobbat en hel fredag för att ta oss till Söders Källa för att spana in Ida Long (som varit min danslärare) samt Twiggy Frostbite när de hade releasefest för sina senaste skivor. Det bjöds på bubbel i entren och vi mötte några bekanta ansikten att fortsätta kvällen med, t.ex Elina som kramar random tant på bilden ovan.
 
 
 
 
 
Eller som när Carro var på snabb Sverigevisit i februari pga mig och Alt-J (mest pga dem kanske). Vi hade nämligen köpt biljetter till deras konsert i Stockholm långt innan hon bestämde sig för att flytta till London.
 
 
Miriam firade sin 20-årsdag i efterskott.
 
 
Valborg i Uppsala. Släpade runt på kamerajäveln ett helt dygn men tog endast fram den vid detta ögonblick. Vet inte ens vilka snubbarna är? Träffade och umgicks ju med massor av människor jag faktiskt känner men det var detta som kändes relevant att bevara på bild. Hahahaha aja.
 
 
 
 
 
 
 
 
Sist men inte minst var det student och jag gled runt mellan alla mottagningar men inte i runamundering utan som heders längst bak i den hyrda bussen och det var ju härligt det med. 
  
 
 /ellinor
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0