Wow-peppen

Strax innan jul hade Spotify ett erbjudande om att köpa festivalpass till Way Out West till ett ganska rabatterat pris. Något som jag passade på att utnyttja trots att det i princip inte var några släppta artister än. Har velat åka till Göteborg och WOW flera år men det har aldrig blivit av. Men nu är det dags. Här är några akter jag ser speciellt fram emot:
 
FKA Twigs. Denna kvinna kom på tal från min sida när jag och Carro diskuterade vilka människor vi skulle kunna tänka oss att vara för en dag eller så. Varför skulle jag inte vilja se henne på en scen liksom.
 
 
Jonathan Johansson.  Har väl lyssnat på hans musik ett tag men blev nyligen ordentligt fäst vid Jonathan Johansson efter att ha lyssnat på intervjun med honom i Värvet.
 
 
Little Simz. En annan asball brud. 
 
 
Tyler, The Creator. Mer hiphop. Mmmm det här kommer bli asfett. 
 
 
Amason. Rave i all ära men någon gång vill jag bara sitta i gräset och bara dricka öl och få sol i ansiktet och njuta med soft live-musik i bakgrunden. Tänker mig att detta är exakt en sån spelning.
 
 
Caribou. Har en del i mig som är förtjust i elektroniskt och den delen är väldigt pepp på detta.
 
 
Är också taggad på bland annat: Ratatat, Florence + The Machine, Run The Jewels, Dolce, Belle and Sebastian och framför allt bara att få vara på festival.
 
 
/ellinor
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0