En tillbakablick pt.2

 
 
 
Juli - Augusti
 
Carro bjöd på middag och vi hade reunion med gänget innan 50% av oss flyttade till Uppsala. Var på slöjdmarknad med mamma och odlade mig mitt första avokadoträd som idag är enormt. Slopade kräftor av diverse anledningar och instiftade istället skogsskivan som jag hoppas kommer tillbaka i år med. Och så avslutade jag sommaren genom att åka på Popaganda.
 
 
 
 
 
 
September - Oktober
 
Jag och Fia tog tåget till Uppis och hälsade på Frida och Mille i deras förra lägenhet för första gången. Konsumerade kultur i hemstaden så som att gå på vernissage och se Markus Krunegård spela i Konserthuset för andra året i rad. Åkte till Stockholm med Caroline och fyllde en dag med bland annat shopping och vegobuffé. 
 
 
 
 
November - December 
 
Sen föll den första snön. Hade en helg då jag fick återse en massa fina runaiter både på ett möte och då vi hedersar fick komma och servera på höstbalen dagen därpå. Och så hann jag tydligen med minst ett till häng i Uppsala.
 
 
Det var andra halvan av 2015 enligt bloggy.
 
 
/ellinor
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0