Linas studentlägga

 
 

 
 
I söndags tog jag en tur till Uppis för att checka in Linas nya boende. Hon har fått rum i en studentkorridor och var nyinflyttad sedan bara någon dag tillbaka. Jag blev positivt överraskad över att 1. hon lyckats få det så fint på så kort tid (fast om någon lyckas med det är det ju Lina) 2. att ett studentboende kan vara ganska festligt. Insåg att jag mycket väl kan tänka mig att dela kök med andra (så länge jag har en egen toalett) samt att det endast är en fördel med sällskap ibland. Vi lagade lyxig studentmat i form av tomatsoppa och fuccacha. Och så lajvade jag och Frida flyttfirma och hjälpte Lina att byta säng. Det var halvtungt i trapphuset men ganska kul ändå. Vill hänga här jämt nu ju! Tackar upptåget som gör det möjligt att åtminstone hälsa på då och då.
 
Och igår fyllde jag 20. (?!&?) Blev väckt med frukost på sängen fast jag sagt att det inte behövdes. Eller ja, en bricka med levande ljus och frukt (?), gröten fick jag koka själv. Åkte till jobbet hur trött som helst men timmarna lyckades ändå gå snabbt. Gjorde obligatorisk premiär på systemet och sedan direkt vidare för att dansa lite hiphop. Har bestämt mig för att återuppta den aktivieten under den här terminen. Från dans till indisk reststaurang med familjen och jag tror jag aldrig blivit så slut av en födelsedag förut. Men nu kan jag säga att det känns ganska bra att ha blivit lite äldre.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Visste att det var nu i dagarna du fyllde men glömde att det var igår..
Stort grattis i efterskott iaf, hoppas livet som tjugoåring leker!! Kram <3

2015-01-20 @ 19:33:28
URL: http://isabellesandberg.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Du är så fin Ellinor ♥ älskar din bloggis. Så mysigt att få läsa vänners bloggar.
Och grattis i efterskott!

2015-01-21 @ 11:01:14
URL: http://sigridmariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0