#popa14

Popaganda var så jäkla BRA. Ganska mycket spöregn på fredagen men en fantastisk stämning, bra musik, vegansk chips and tofu, ett Monkitält där det gick att göra glittertatueringar, dricka gratis slush och sätta sig i en fotoautomat, snygga människor överallt (stadsfestival vs. campingfestival 1-0), billig öl innan 17.00 och såklart en fenomenal Carro som sällskap.
Ett enormt plus var också att det var så stor andel tjejer som fick stå för musiken. Gävle Dagblad skrev tidigare att det var 56% (i jämförelse med till exempel Emmaboda som bara hade 6%).
 
Är så glad att jag fick vara med om en festival även denna sommar, och jag kommer garanterat bege mig mot Eriksdalsbadet nästa år igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åhh jag var också där, håller med om att det var super!!

2014-09-23 @ 09:32:35
URL: http://byelsa.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0