Fotoslinga

 
Har länge tänkt att jag borde äga mindre klädnypor av olika anledningar, exempelvis för att kunna sätta upp foton eller liknande saker på någon slags trådkonstruktion (som jag då tänkte göra själv, såklart). Eller som i det här fallet - fästa objekten på en redan existerande ljusslinga. Igår gick jag in på Clas Ohlson, för där finns väl allt, och hittade små plastklämmor, "Utmärkta att använda vid upphängning av ljusslingor eller annan dekoration". Lämpligt. Letar ännu efter ett par omgångar framkallade engångskamerabilder som verkar ha gått upp i rök. Närmast fönstret hänger iallafall jag och Aurora på en gata i Rom samt jag och Carro från en fotoautomat på popaganda än så länge. Tänkte att det vore skönt att titta på lite minnen ibland när vädret utanför inte känns lika roligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0