Söndagen den sista november

 
 
 
 
 
 
Vad gör du?
Dricker kaffe och lyssnar ikapp podcasts.
 
Hur mår du?
Känner mig bakis pga jobbade natt, har lite ont i ryggen men är glad ändå.
 
Vad har du på dig?
Morgonrock all day.
 
Vad önskar du dig just nu?
Elektronikprylar; ett par nya urbanears eller motsvarande eftersom jag såklart lyckats slita ut mina gamla (glapp i ena örat</3); en till extrern hårddisk och så har jag evetuellt spanat in ett objektiv jag vill spara ihop till också.
 
Vad har du ätit idag?
Havregrynsgröt till frukost i vanlig ordning.
 
Vad ska du göra imorgon?
Jobba och kolla på första avsnittet av julkalendern.
 
Och i helgen?
Gå på VIP-shopping på H&M (de bjuder på frukost), ha avslutningar för några av simskolegrupperna samt samla ihop ett bra gäng för att gå på Solen + Mattias Alkberg på söders källa.
 
Ditt senaste köp?
Dyra ekologiska avokados. 
 
Favoritkaraktär i någon serie?
Just nu sister Jude i andra säsongen av American Horror Story! Är ganska förtjust i Kit Walker också men som Judy sa när hon skulle lära Kit att dansa: "You're left, I'm right. Because women are always right."
 
 
 
/ellinor
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0