Blå sammet vitt mjukt smått hundtandsmönstrat

 
 
Gjorde ett tappert försök att försöka fota det jag köpte i Stockholm. Gick sådär. Jag + självutlösare + skifta mellan mobil/kamera + ett obefintligt naturligt ljus (norrland<3 vintertid<3) + gula glödlampor = inte livets kombo. 
Det som iallafall skymtas är: en smått hundtandsmönstrad klänning och en magkort blå tröja i sammet med hög hals (på en galge(?) längst ner) från Emmaus. Stört mjuk vit kofta som inte var second hand men åtminståne till ett reducerat pris. Samt en halsduk som kanske kommer på bild någon annan gång, båda från Monki. 
 
Nu ska jag insupa mer mörker och forstsätta kämpa mig igenom veckan (som knappt börjat). Skål.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0