Färglös sömnlös

 
 Igår hämtade jag ut ett paket med något jag funderat på att använda som studentklänning. Det gör jag inte längre. Innan den vanliga utsparken blir jag, resterande runaittreor och verdandister bokstavligen utburna ur skolan av de yngsta verdandisterna. Till den lilla föreställningen är min nuvarande, likt de flesta andra klännigar, alldels för kort tyvärr (om en vill låta bli att visa stjärten i luften). Jakten fortsätter.
 
Paketet innehöll däremot även ett par skor (bild 2), som jag är desto mer nöjd med. Som förförra inlägget kanske vittnat om har jag velat ha något i stil med dessa ett tag. Vill mest springa runt med dem dag som natt men ska nog försöka hålla mig till studenten.
 
Och nyss beställde jag en ny balklänning. Hoppas den anländer snabbt och hoppas hoppas hoppas den sitter bra. Nu ska jag försöka undvika att stirra in i väggen (bild 1) och skriva klart mitt satans skolarbete.
 
 

Kommentarer
Postat av: natalie

varifrån är skorna!? åh shit vad snygga!

Svar: Jag beställde dem från asos! Visst då? Tycker om dem jättemycket
Ellinor

2014-05-15 @ 16:19:29
URL: http://alektopaten.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0