Två gånger Isa

Denna helg har jag hängt både en och två gånger med denna tös, visserligen med ganska få timmars sömn däremellan. Det vara längesen vi sågs bara vi två, vilket gjorde det extra mysigt.
I fredags tog jag bussen hem till Isa, som bjöd mig på ett glas vin samt sin sopranstämma när vi övade stämsång med Erato och rytmik med koppar. Jag fick såklart även dela med mig av min version av studentkryssningen för henne då hon istället befunnit sig i London tidigare i veckan. Sen spelade vi Playstation och dödade zombies. Det finns väl andra saker jag är bättre på fick jag konstaterat.
I London hade hon köpt sin fantastiska balklänning som så tjusigt hänger framme i hennes i övrigt väldigt fina rum. Mer bilder än såhär hann jag dessvärre inte ta innan min kamera fick för sig att dö för den här gången. När jag åkte hem laddade jag batteriet för att kunna släpa runt på den dagen därpå, när vi skulle second handa, vilket jag också gjorde. Jag tog däremot inga kort. Så bra är jag. Vill man se mer av Isa får man helt enkelt gå in på min Instagram (om man inte känner sig manad att söka upp henne personligen vill säga). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0