Känslor hela tiden, kompis du är ägd

 
 
 
 
 
 
Igår plockade jag fram min ljusa vårkappa (en gång i tiden köpt för 20:- på Ria som så mycket annat jag äger) trots att den kanske egentligen var lite för tunn. Men idag skiner solen och temperaturen stiger ikapp med mina mungipor. Jag har hunnit jobba ett pass, och imorgon jobbar jag ännu ett som vikarie. Lite tråkigt var det att få träffa mina simskolebarn för sista gången den här terminen. Nästa lördag sitter jag nämligen och skriver högskoleprov och veckan därpå befinner jag mig i Italien (!). Det har alltid varit en av de jobbigaste grejerna i mitt liv, att inte kunna befinna sig på flera ställen samtidigt utan att man alltid måste prioritera. Nåväl, man kan ju inte göra allt. I och med att jag åker till Italien missar jag även läsårets sista runamöte, vilket betyder att jag varmed om mitt livs sista ordinarie möte igår. Just nu känns det inte så jobbigt, men det kommer väl ikapp en tillslut. Att jag är usel på att komma på saker i tid hör kanske ihop med min totala tidsoptimism.
 
Nu ska jag försöka få lite saker gjorda innan helgen är över och givetvis insupa en del d-vitamin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0