Jag har varit vilsen, Lisa

Jag har varit vilsen på både det ena och det andra, glömt bort att fotografera och haft problem med att få in bilder i datorn. Nu är åtminstone det sistnämnda löst (tack lillebror) och jag lovar att försöka bättra mig på det andra, på riktigt denna gång. Här är några få saker som blev dokumenterade förra veckan:
Spenderade en heldag på Högskolan för att labba. Det naturvetenskapliga är väl inte det jag kommer sakna mest från gymnasiet om man säger så, men jag hade det ändå trevligt med mina labbkamrater.
Fick se solen en del (<3) och denna gång värmde strålarna på riktigt.
En dag bar jag klänningen ovan som jag köpt för 30:- med studentrabatt på Myrorna, men struntade i hatten pga blåsigt.
 
Jag blev så trött på snön att jag temporärt bytte tillbaka till ballongheadern. jag ska försöka få till något lite roligare så snart som möjligt.
 
Förresten, här kan ni lyssna på låten vars titel fick bli rubrik till detta inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0