Första mars

Jag föll inte överbord.
Jag blev inte avslängd i Finland.
Jag blev inte kvarglömd på båten.
Jag överlevde studentkryssningen alldeles utmärkt.
Jag har bara varit dålig på att uppdatera, som vanligt.
 
När jag återhämtat mig från festligheterna gjorde jag ett besök hos Myrorna där jag hittade en klänning samt kjolen ovan. 25% rabatt på hela köpet för att jag var student dessutom. Meganöjd!
Jag hade inte lika mycket tur idag när jag och Isa bestämt oss för att göra en ordentlig second handrunda på vår lediga lördag. Det var väl i och för sig bra att jag kunde spara mina få slantar ett tag till.
 
Ska verkligen försöka skärpa mig med bloggandet. Men innan jag gör något annat ska jag äta pizza.
 
 

Kommentarer
Postat av: isa

Tjoho! Uppdaterat, så trevligt. (Ville inte kommentera detta på en bild på mig själv, kändes fjolligt)

Svar: Yää, bra va? För din skull! Ps kommentera hur många bilder på dig som du vill
Ellinor

2014-03-02 @ 02:58:39
Postat av: Lydia

Åh vad snyggt! Gillar dina skor!

Svar: Åh tack, vad snällt! Vilken fin blogg du har förresten. Roligt att du hittade hit!
Ellinor

2014-03-12 @ 22:25:22
URL: http://lydiajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0