En bortglömd klänning

Om en vecka ställer jag och mamma oss på Åhlens parkering för att sälja alla möjliga grejer på bakluckeloppis, jag mestadels kläder. I jakt på fler varor fann jag denna i garderoben, som jag helt glömt bort att jag ägde. Jag köpte den billigt som sista exemplar på rea för nästan ett halvår sen och tänkte att det gör inte så mycket om jag aldrig använder den. Den fick i och för sig vara med i soarén som alvutstyrsel, men nu kom jag på att den kanske vore fin att ha på midsommar. Hm, det är inte alltid så lätt att hålla reda på tid och dagar när sommarn hittils bara bestått av höstväder. Det fick åtminstonde bli en liten dans på altanen (där jag ju spenderade min midsommarafton) som kompensation. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0