Spead of sound

 Igår var jag på bal. Studentbal. Den man upplever en gång i livet. Och nu är den över. Lite surrealistiskt att jag redan är här, jag som nyss skulle börja gymnasiet, förvirrad men med drömmar om att bli någon, att ådstakomma något. Vem jag är eller vad jag vill göra har jag fortfarande ingen aning om, jag är om möjligt ännu mer förvirrad nu än jag var då. Men det löser sig nog tillslut.
Bilder från igår borde dyka upp här inom en snar framtid, men innan dess tänkte jag bara visa min balklänning som jag ägt i minde än en vecka. att den ens kom och att den dessutom passade var stort nog i min värld. Det har inte gått så bra när jag försökt få tag på balklänningar tidigare.
 
NU ska jag sova innan sista skolveckan på gymnasiet börjar.
 
 

Kommentarer
Postat av: marianne Fricke Stjernström

Hej!
Vi har hittat ett H&M-kort på Hässelby IP. Vill du ha det tillbaka?
Vänliga hälsningar Marianne på friidrottskansliet

2014-06-03 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0