Berlina i Gävle

HEJ ISA och ni andra som faktiskt kikar in här ibland. NU blir det liv i bloggy igen, förhoppningsvis.
I förrgår var jag tillbaka i Linas lägenhet, vilket kändes bra. Dels för att det är ett väldigt trevligt ställe att hänga på, men såklart främst för att Lina herself också befann sig där. Hon var i stan på kortvisit under studenten, och innan dess träffades vi senast kring jul sedan hon flyttade till Berlin i höstas. Nu var hon i Sverige pga veckans Emmabodafestival och i lördags kom ett smått oväntat "Är i Gävle ikväll, vill ni ses?" Såklart vi ville. Vi fick lyssna till hur livet varit där nere innan vi gick ut och drack öl, men däremellan var vi tvungna att försöka få till en självutlösarbild framför den fina tapeten. Det gick sådär. Näväl, jag hade ypperlig kväll hur som helst. Nästa gång vi hänger får det bli jag som hälsar på i Berlin.    
 
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Omg hej. Mitt namn nämndes. Känd.

Svar: Övervägde ett inlägg med endast bilder på dig, men du får nöja dig med mitt facebook-album så länge :-)
Ellinor

2014-07-21 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0