Återförening

I lördags efter att Frida slutat jobbet agerade Mille privattaxi och plockade upp varje medlem i gänget där vi befann oss för att sedan köra oss hem till honom. Vi tyckte det var dags att hänga då vi inte setts alla tillsammans sedan studenten. Mille bjöd på delikatessbricka och agerade bartender, det sistnämnda i vanlig ordning. Han hann även säga "är det någon som känner Ellinor är det jag" samt glömma bort att jag är vegetarian två gånger under kvällen och ville mata mig med skinka. Aja, ostarna på brickan var väldigt goda hur som helst. Vi blev kvar i huset lite längre än planerat men lyckades ändå ta bussen in till stan innan Gävles uteliv stängde.
 
Och om mindre än en vecka flyttar Frida och Mille till Uppsala. Flyttar! Hemifrån! Har i princip spenderat varje dag i skolan sedan jag började gymnasiet med dessa människor och nu ska vi inte ens bo i samma stad längre. Som tur är råkar avståndet ändå inte vara enormt och som tur är försvinner inte Fia än. Påminn mig att jag ska utnyttja den tillgången.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0