Glimtar från sommar-London pt.2

Här kommer yttligare några bilder från när jag var på feriepraktik i London i somras:
I väntan på bussen.
Främling (vad döljer du för mig?)
Ett bra bandnamn var sprayat i marken.
Här tar vi en vilopaus mitt i ett besök av Camden market.
Åkte mer buss.
Gladast var jag nog när vi hade tagit oss till Abbey road.
Jag hade nämligen tvingat de andra att vi skulle imitera Beatles skivomslag på rätt plats.
Titta! Detta är en av de absolut bästa bilder som tagits med min kamera. Nice va?
Alla som kom dit skrev sitt namn eller liknande på väggen.
Det gjorde såklart jag också.
Passerade någon slags spegel.
Färgglada hus i Notting Hill.
Glad vakt utanför Buckimham Palace.
Det var någon slags matmarknad som gjorde reklam med ballonger.
Gottesaker från en ensam godisaffär på Oxford street.
 
Hade kunnat göra mycket för att få åka tillbak nu, eller var som helst egentligen. Gärna någonstans varmt. Eller att det blev vår. Det hade också funkat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0