Estetsmittad, stenbeklädd och prickar

 
[Torsdag 8.31, Estethuset]
 
- Har du blivit estetsmittad?
- Eh, jaa, kanske det.
- Jag tänkte på ansiktssmyckningen.
- Hm... ja...?
- Jag skojar bara, det ser jättefint ut på dig.
- ...
 
*lektionen går igång*
 
Igår hade jag klistrat stenar i pannan, vilket min fotolärare uppmärksammade och var noga med att påpeka.
Idag satt istellet stenarna i form av prickar på benen. Jag köpte dessa strumpbyxor på Gina Tricot igår, 49:- på rea! De liksom glimmar när de kommer i kontakt med ljus, vilket känns aldeles lagom festligt idag eftersom det är fredag.
 
Imorgon bitti är det terminstart på simskolan, vilket betyder en tidig kväll för mig om jag ska orka upp och vara tillräckligt representabel inför föräldrarna. Lördagsaftonen kommer däremot bli lite roligare, och på söndag fyller jag år. Trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0