Min kopp te | Ett sätt att hålla ut

Jag skrev tidiagre vad jag fick i födelsedagspresent av mina föräldrar, men de gav mig ytterligare en sak som jag glömde nämna - ett presentkort på Kahls the & kaffehandel. Härom veckan utnyttjade jag det och kom hem med teer med ett totalt värde på över 200 kronor.

När jag ändå sprang runt på stan tog jag en tur in på Indiska där jag hittade denna blåa tekanna på halva reapriset. Har velat ha en fin tekanna väldigt länge, passade därför på när jag inte behövde betala särskilt mycket alls. Nu känner jag mig komplett utrustad för ett enormt tekalas *skickar inoficiell inbjudan till alla jag känner*
 
Idag är jag inte uppe och springer alls. För några dagar sedan fick jag någon influensaliknande förkylning och jag har sedan dess mått bajs. Så tills dess jag är tillräckligt kry att kalasa får jag helt enkelt låta allt te vara medicin mot min hals som inte alls vill samarbeta.
 
Förresten! Här är en väldigt bra skiva, på svenska. Det Stora Monstret heter både den och gruppen som står bakom verket, ett namn jag valt att sno och benämna min jobbiga sjukdom.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Carofin (lol)

Är så sjukt på ett tekalas. Bara så du vet.

Svar: Fasen vad härligt!! Det ligger på plats 3 över saker jag är taggad på (2:a är jubbet, 1:a är att bli frisk).
Ellinor

2014-02-05 @ 17:05:19
URL: http://splendidarordet.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0