Lov på riktigt

I torsdags tackade jag ja till ett extra jobbpass till helgen och dagen därpå erbjöd jag mig att jobba ännu ett. Vet inte vad som stod bakom mitt plötsliga infall att nästan jobba ihjäl mig, men nu kommer nästa lön bli något roligare än vanligt (resepengar tjoho!). Dessutom har jag fått lov, så jag gav mig rätten att sova jättelänge (eller ja, det blev så iallafall) för att sedan forsätta spendera tid i sängen framför senaste säsongen av Girls. 
Och frukost såklart.
Är man förtjust i Ben & Jerrys's Chunky Monkey är detta något jag rekommenderar, typ exakt den glassen fast i grötform. Megagott!
 
Om ett litet tag ska jag äta tomatsoppa till middag och imorgon åker jag på studentkryssning. Önskar jag kunde säga att jag längtade, men om jag ska vara ärlig är jag inte särskillt taggad alls. Nåväl, det blir väl kanske roligt. Förhoppningsvis kommer jag hem levande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0