Till dom som bryr sig

Lördagskvällen spenderades som planerat på Söders Källa. Såg Solen spela. Såg Mattias Alkberg spela. Fast det bästa var att få hälsa och kramas med alla som i flera fall tagit sig hem till Gävle och samlats under samma tak.  
 
Spegelselfies var obligatoriska vid varje toabesök, som utan undantag utfördes i grupp. (Denna har jag skamlöst stulit från Fridas instagram.)  
 
Fast innan vi gick ut var vi hemma hos Fia. 
 
Frida hade solgul jacka kvällen till ära. 
 
Och Carro, som droppade att hon ska flytta till London. Får ont i magen av tanken på att jag inte alls kommer kunna träffa henne lika ofta längre, men ser även fram emot att åka och hälsa på henne. 
 
 
Idag är det 100% söndag och jag hann visst inte ta del av något dagsljus alls idag. Det är det värsta med den här tiden på året. Tur att en fick en skymt av solen i natt då:P Skoja. Varsågoda för årets sämsta ordvits.  
 
Nu tänkte jag (efter krav från mamma) försöka knåpa ihop en önskelista.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daisy

vilken underbar toallettbild!!

2014-12-07 @ 18:52:15
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0