Senaste dagarna

 
 
 
 
 
 
 
 (Ej kronoligisk ordning)
 
- Försökt klura ut personliga julklappar som fyller en funktion efter själva julafton men i slutändan som vanligt mest satsat på paketeringen.
 
- Råkat slå sönder en av två favoritljusstakar under ett smärre vredesutbrott och tänkt "då får jag väl konstruera världens mest omaka advendtsljusstake" (skymtas på bild). 
 
- Maratonkolllat julkalendern, som jag helt ärligt inte tycker särskilt mycket om.
 
- Ännu mer serietittande i form av Bob's Burgers samt The Walking Dead. Desto mer roligt/spännande.
 
- Anmält mig till gratis prova på-yoga (skedde för tio minuter sen).
 
- Tagit del av julstressen på jobbet.
 
- Haft en fin Fia hemma hos mig, druckit vin och gått ut och dansat.
 
- Än en gång sett naturen målas helt vit.
 
 
Hoppas att alla får en god jul, att ni lyckas se bortom konsumtionshetsen och matfrosseri och att ni främst får tid att umgås med människor ni tycker om. Nu ska jag gå och försöka att inte bråka så mycket med min familj.
 
 
/ellinor
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0