En tillbakablick

 
 
 
Januari - februari
 
Fyllde 19 och tänkte "det här blir ett meningslöst år" vilket det delvis blev, men samtidigt inte alls. Hade födelsedagsfest ihop med Miriam, pyntade med allt silvrigt vi kom åt, satte klädkoden "classy" i eventet och tvingade Mille att agera bartender. Studiebesökte Stockholm med klassen men höll mig mest till Gänget. Detta gäller hela gymnasietiden. Någonstans här berättade jag också för mina föräldrar att jag aldrig tänkte äta kött igen.  
  
 
 
 
 
 
 
 
Mars - april
 
Tyckte alla naturämnen var det tråkigaste som fanns men tog mig på något vis igenom lektionerna. Var på väg mot Liliths semelmöte när pappa plötsligt ringer och berättar att morfar har dött. Låste in mig på närmsta toalett och grät en flod innan jag torkade tårarna och gick för att diskutera feminism. Det var första gången någon i min närhet gått bort och det i kombination med annat kändes så himla jobbigt. Fann som vanligt glädje hos Runa där det var dags för målarvecka. Gjorde även en resa till Rom som jag var otroligt skeptisk inför men som jag inte ångrar en sekund. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maj - juni
 
En sista soaré. Det var mycket som gjordes för sista gången det här läsåret. Klä ut sig inför Verdandis spex till exempel. Sen gick jag ju givetvis på studentbal. Studentvecka med barrunda och allt annat som hörde till. Firade en liten men extremt mysig midsommarafton hemma hos mig.
 
 
 
Där har ni ett helt halvår komprimerat efter vad som lyckats komma med här på bloggen. Lite knäppt ändå.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså nääe saknar faktiskt gymnasiet och att hänga med gänget </3

2014-12-12 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0