Strejkande dator och Grön Anna

Min dator har helt fått spunk. Den brummar högre än samtliga gräsklippare och blir flera gånger hetare än sommarens hittills varmaste dag, ganska jättevarm alltså (om nu någon råkat spendera de senaste veckorna på Arktis eller liknande). Och så stänger den av sig lite när den själv vill, vilket i 100% av fallen är när jag inte vill. Inte jättekul med andra ord. MEN senast nästa vecka ska jag ha investerat de pengar jag fick till studenten, i kombination med lite egna besparingar, i en ny dator. Ser fram emot detta.
Något kanske inte lika fullt behövligt men ganska fina ändå är dessa tallrikar från Rörstrands Grön Anna jag köpte här om dagen. Som om jag inte hade tillräckligt med tallrikar redan. Föreställer mig av någon anledning pannkaksfrukost på dem (känn er manade att bjuda in er själva kompisar).
 
Nu ska jag ut och övningsköra (eller, det var tanken igår när jag skrev inlägget innan datorn stängde av själv(((: ) så att det där körkortet blir taget någon gång, på tal om sådant som kostar pengar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Åh snälla frukost!!! Jag vill ha inbjudan!!! Mysigt!!!!!

2014-08-07 @ 14:14:49
Postat av: Caroline

^ Yes, yes, yes

2014-08-09 @ 12:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0