When in Rome del 1

Här ser ni Aurora, italienaren jag bodde hos. Italienaren som bodde hos mig hade ingen möjlighet att ta emot någon gäst, och jag och Aurora hade inte ens pratat med varandra under deras vistelse i Sverige. Men vi fick helt enkelt lära känna varandra under veckan och hon visade sig snabbt vara fantastisk på alla vis. 
 Veckan inleddes med att besöka Colusseum.
 
 
 
Frida ville få en bild på mannen bakom, vilket gjordes med en diskret selfie.
Så fina träd överallt.
 
Vilopaus i parken.
Vy från Spanska trappan
Gubbar med karaktär utanför kyrkan.
 
När vi gick bytte mannen ut sin gitarr mot en käpp som han verkade spela på?
 
En eftermiddag tog Aurora med med mig och Nikolina (som hon bodde hos i Sverige) till en Frida Kahlo-utställning som visades under tiden vi var där. Det var så otroligt häftigt att få se hennes verk på så nära håll.
Efteråt kommenterade jag att jag hade en väldigt lämplig frisyr för att sedan märka att hela jag påminde en del om Frida på bilden bakom. Så jag stationerade mig helt enkelt där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0