Nyttigheter i flytande form

Såhär i förkylningstider är det extra angeläget att ta hand om sig själv så mycket som möjligt. Sömn är viktigt. Att klä sig ordentligt likaså (comfort before fashion). Sedan kan det vara bra att få i sig extra vitaminer för att hålla sig frisk. Då jag har varit ganska dålig på de två första punkterna och börjat känna mig krasslig de senaste dagarna tänkte jag att jag åtminståne kunde få i mig lite nyttigheter med denna juice/smoothie/fruktmos som Hannah tipsade om. Vi hade ju som vanligt i princip en hel fruktavdelning hemma (min förtjänst). 
En banan, en kiwi och en halv apelsin ner i mixern! Det går ju såklart att använda vilken frukt som helst.
Obs: det är dock väldigt viktigt att spara den överblivna apelsinhalvan till fotorekvesita.
Sådär! Nyttig, fotogensk och redo att drickas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

så himla fantastiska bilder Ellinor!

Svar: Sötis! Tack så mycket!
Ellinor

2013-09-30 @ 20:07:24
URL: http://sigridmariaa.blogg.se
Postat av: Frida

Ellinor du måste blogga så jag har någonting att läsa om kvällarna...

Svar: Hahahaha naw<3 Nu har lite nytt att läsa imorgon!
Ellinor

2013-10-02 @ 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0