Något jävligt fluffigt

Sprang runt på stan idag i jakt på lite nödvändigheter. Då utbudet på affärer i Gävle inte är så stort kan man passa på att kika igenom allt när man ändå håller på, vilket jag gjorde.
Jag skulle egentligen gå ut från Lindex när jag fick syn på denna fluffiga jacka som jag var tvungen att springa och känna på. "IT'S SO FLUFFY I*M GONNA DIE", som Agnes från Despicable Me skulle sagt. Jag dog inte, men jag bestämde mig iallafall för att prova den.
När jag står och speglar mig ute i affären kommer det fram en tant som utbrister "Vad fin du var i den!". Hur skulle jag kunna låta bli att köpa den då?
Himlen var kanske inte så jättefluffig, men ganska rosa åtminstone.
Från Lindex som sagt.
 
 Här har ni henne, den fantastiska Agnes: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0