Mad Men, havregrynsgröt och en krasslig hals

Imorse kunde jag sova ut på första gången på en vecka som har känts som en evighet. Det var så fruktansvärt skönt. Så pass skönt att jag till och med låg kvar en timme extra efter att jag vaknat innan jag serverade mig själv frukost på sängen framför ett avsnitt Mad Men, världens potentiellt snyggaste serie. 
 
Idag är både min kropp och hals väldigt slitna, vilket bara bekräftar att jag gjorde ett bra jobb igår. Därför tänker jag denna lördag göra absolut ingenting borsett från att bara ta hand om mig själv (ingen italienare!), möjligtvis forsätta med serietittandet, läsa och självklart dricka några koppar te. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0