En solskenssprudlande fredag

Vaknar upp och konstaterar två bra saker. 1. Det är fredag. 2. Det mörka höstrusket har bytts ut mot solsken. Detta gör mig så otroligt lycklig.
"Du är så glad idag. Det sprudlar om dig" säger mamma och efter en långt samtal om tonåren och att växa upp mår jag om möjligt ännu lite bättre. Jag nämner att Markus Krunegård är ett textgeni vilket hon besvarar med "jag har förstått det". Hon förstår mycket min mamma.

Denna fredag har jag ännu en anledning till att vara extra sprudlande. Ikväll är det ju dags för terminens första Runamöte! Som jag har längtat.
Klär mig i Londonshoppad kofta från Urban Outfitters, magtröja från asos, kjol från h&m och mina vanliga martens. Om någon skulle undra.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

så jävla fin Ellinor!
Du, de där prickarna du hade i ansiktet på nollningen och runamötet, är de bindis eller något annat? KRAM

Svar: Gullis! Prickarna är plaststenar i olika färger (har dock bara använt de vita) former och storlekar från en påse som jag kombinerar lite efter hur jag känner. Vet dessvärre inte var de kommer ifrån, men jag tror mamma köpte dem inför en maskerad en gång i tiden. (Det kan ha varit på Åhlens eller Panduro). Kramis
Ellinor

2013-09-21 @ 07:27:09
URL: http://sigridmariaa.blogg.se
Postat av: Isabelle

åh vilken fin outfit, perfekt för soliga höstdagar!
Gillar din blogg massor!

Svar: Men åh, tack! Världens bästa väder + årstid för övrigt. Hjälp vad glad jag blir, tusen tack! Du verkar vara så himla gullig, trevlig och bra. Och så har du en megafin blogg också. Kram!
Ellinor

2013-09-22 @ 19:44:20
URL: http://isabellesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0