En grå söndag

Begav mig ut på en liten promenad i naturen i syfte att försöka få några bilder till Foto 2-kursen. Dessvärre var himlen gråare än grå som för att påminna mig att "imorgon är det måndag" vilket gav ett otroligt fult sken och samtliga bilder blev skit. Till råga på allt började det sedan att regna och jag flydde hem på min cykel.
Blöt och frusen gjorde jag något frukostliknande till lunch och nu försöker jag fortfarande värma mig med te. Hoppas innerligt att jag inte är på väg att bli sjuk, men det blir jag väl säkert redan imorgon. Tur och timing är två ord på t som aldrig riktigt velat samarbeta med mitt liv. 
Om en timme ska jag svettas på dansen, vilket förhoppningsvis kan skala bort ännu lite söndagsångest.

Kommentarer
Postat av: MajaLinnéa

Härliga bilder!! :)

Svar: Tack så mycket! :-)
Ellinor

2013-09-15 @ 21:30:06
URL: http://linnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0