This is what a feminist looks like

Och såhär såg en feminist ut idag.
Iklädd nästan 100% h&m, bortsett från världens mest slitna Dr. Martens, en strumbyxreva som jag skapat själv (obs: ej avsiktigt) samt kjolen som var min skolavslutningsklänning i nian.
Det gör ont i magen när jag tänker på att nästa gång jag bär en vit klänning av liknande sort tar jag studenten. En allra sista skolavslutning. Den gör sig påmind hela tiden och jag kommer bara närmare och närmare slutet. (Slutet - hur hemskt låter inte det ordet på en skala?)
Glömde helt bort att ta på mig mitt rosa band idag, men jag bar iallafall en rosa kofta (som om någon skulle dra den kopplingen) som har luddat ner precis allt jag äger. Antar att det är smällen man får ta när man vill gå runt och vara mjuk och fluffig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0