Paketinnehåll i skogen

Idag följde jag spontant med på en liten tur till huvudstaden. "Det kan kanske bli kul att blogga om" tänkte jag och packade med kameran. Tog totalt två bilder under hela dagen, så det blir tyvärr inget inlägg om det. Jag tänkte däremot visa innehållet av det enorma paket jag pratade om förra veckan.
Paketet kom från Monki och innehåll först och främst denna björnliknande fuskpäls. Den är om möjligt ännu mjukare än min andra. Ett extra plus för luvan, längden (en vill väl inte frysa om rumpan) samt det faktum att det inte är ett dött djur. Det sistnämda bidrar kanske till att den inte överlever de lägsta minusgraderna, men det är väl smällen man får ta.
Det andra och sista som paketet innehöll var en hängselklänning i jeanstyg, svart även den.
Ett par skeva försök till helkroppsbilder.
Och slutligen en extremt suddig close-up. Det är inte alltid jättelätt för utomstående att behärska min kamera har jag märkt. Nåväl.
 
Blusen, som också kommer från Monki, är förresten anledningen till att jag gjorde beställningen från första början. Jag fick nämligen "25% rabatt på nästa köp" när jag handlade den. Sådana erbjudanden har jag alltid haft svårt för att strunta i. Men så är jag ju en shopaholic också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

så himla snygg du är!!

Svar: Men gullis!!
Ellinor

2013-11-04 @ 09:26:38
URL: http://isabellesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0