Inte riktigt 100 bilder mat

Jag har ju ätit lite (läs: mycket) de senaste dagarna också. För det mesta hinner jag glufsa i mig maten innan den får möjlighet att bli dokomenterad, men några enstaka måltider hinner fastna på bild. En gång fick jag för mig att dela upp att ha müslin i en skål och yoghurten i en annan. "Jaha. Det var ju knäppt", tänker ni och det gör jag också. Varför jag gjorde så eller ens väljer att visa upp det vet jag inte riktigt. Men jag tyckte det var ganska roligt att det såg ut som om jag firade 100-årsjubileum av något slag. Kanske min egen födelsedag. Det gjorde jag inte.
Något jag faktiskt har firat denna vecka är min lillebrors födelsedag. Han fyllde visserligen inte 100, men sexton år är väl en helt okej ålder det med. Speciellt när det innebär tårta för samtliga familjemdelemmar.
Imorgon är det måndag och endast en vecka kvar innan höstlovet! (!!!) Den ska jag nog orka mig igenom. För att peppa lite extra har jag letat fram och skrattat åt gamla bilder samt skrivit listor på saker att se fram emot. Kanske delar jag med mig av något av detta. Jag ska iallafall fösöka bli lite bättre på att uppdatera. Det är ju trots allt några få som faktiskt kikar in här. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0