Att rensa bort sommaren

Angående förra inlägget, så har mina somrigaste kläder nu fått gå i ide. Blommiga tyger och nätta snitt i all ära, men i vårt klimat är det inte mycket annat än täckoveraller som funkar egentligen. De fick flytta från den synliga klädställningen till djupet av en lite mörgare garderob. Där kan de vila tills våren åter blommar. 
 
Vimplarna föddes inför en mycket festlig tillställning i februari, KGF Runas egna födelsedag då vi hade tema tivoli, och har därefter befunnit sig på alla möjliga platser. Men nu har de äntligen fått sig en stationär plats.
Av någon anledning lät jag solglasögonen hänga kvar. Kanske ville jag påminna mig själv om att solen (och värmen) kommer tillbaka tillslut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0