Skulle du råna en bank för oss två?

Och så blev det en sån där lång (ofrivillig) frånvaro igen. Senaste tiden har jag nästan bara spenderat med Runa (som om jag hade ett liv utanför föreningen). En dag förra veckan var det öppet hus på skolan. Då visade vi upp oss och sålde hembakat fika i ett klassrum för att tjäna lite pengar. Jag tog på mig uppgiften att sköta musiken, en av få saker i världen jag faktiskt förstår mig på. Det var mysigt och trevligt, trots att en relatvt ny förening stal många av våra kunder då de också fått för sig att sälja fika. 
 
I lördags var det dags för en av de största händelserna inom runavärlden - Höstbalen. Inte helt konstigt vill de flesta vara fina under denna tillställning och planerar tidigt vad de ska ha på sig samt vem de ska gå med (kavaljer är ju obligatoriskt). Jag hade hittat en relativt billig klänning från en hemsida jag beställt från flera gånger tidigare, och var ute i god tid när jag klickade hem den - tyckte jag. I måndags passade det att hamna i brevlådan tydligen. Sjävklart var den ännu finare IRL och självklart hade jag hellre velat ha på mig den, men nu fick jag nöja mig med den långärmade, djupryggade kleinblå från Gina Tricot som jag panikköpte några dagar innan när den andra inte verkade dyka upp. Någon bra bild på detta har jag dessvärre inte, men jag hade iallafall på mig örhängena på bilden ovan. Så himla typiskt mitt liv att inte lyckats komma tid. Nåväl, i vår är det ju studentbal och då tänkter jag vara snyggast i världen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0