Kyss mig så att nånting händer, slå mig så nånting blöder

Eftersom mitt nuvarande moment i fotokursen fortfarande är självporträtt och eftersom jag gärna hänger på skoltoan följer här några skeva bilder från just denna plats för att visa hur jag såg ut idag.
Two Door Cinema Club samt Beacon (deras senaste skiva, ej bacon) står det på tröjan som jag köpte i våras när jag och Lina såg dem på Debaser i Stockholm. Kragen kommer från Cos och kan vara den bästa grej jag äger. Kan liksom använda den under i princip allt. Naglarna är svarta som själen, helt i vanlig ordning. 
Något annat väldigt svart är mina ögon som ni kanske kan se. Jag besitter nämligen gener som gör att jag har konstant stora pupiller, även när de är väldigt upplysta, trots att jag varken är drogpåverkad eller sexuellt upphetsad (som annars är naturliga orsaker till stora pupiller). Detta är något jag delar med medlemmar på mammas sida av släkten samt min biologilärare, fick jag reda på under en av mina senaste bilogilektioner när vi diskuterade detta. Så, nu lärde ni er det också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0