Jakten på den perfekta ljusslingan

En drivs av batterier och är lindad kring min klädställning. En föreställer vita rosor och pryder det hörn där min blommiga tapet möter vit vägg. Nu är jag på jakt efter ännu en. Ljusslinga alltså. Jag vill ha något större, något längre att lysa upp mitt fönster och/eller den del av mitt rum som numera är helt mörk under större delen av dygnet.
Såhär såg det ut för ett år sedan, då mitt rum fortfarande var lila och jag precis som nu var förtjust i prickigt.
Kring gardinstången hade jag lindat små hjärtformade ljus som mamma vanligtvis pyntar vår hall med kring jul. Nu ska den likt min dåvarande väggkulör samt mina dåvarande gardiner bli ersatt hade jag tänkt. Återkommer med resultat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hittade precis din blogg och har kollat runt lite, den verkar vara riktigt bra och jag gillar verkligen din fotostil, jag kommer definitivt klicka mig in här fler gånger!

En ljusslinga lik den på översta bilden har jag varit på jakt efter ett bra tag nu, var kommer den ifrån? :)

Svar: Fört och främst; tack så hemskt mycket! Vad roligt att du hittat hit!
Ljusslingan har jag köpt på Clas Ohlson. Den drivs på batteri och finns även med flerfärgade lampor. :-)
Ellinor

2013-12-22 @ 12:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0