Höjer musiken för att dämpa söndagsångesten

Lovet är slut och imorgon börjar skolan igen, vilket jag hyser blandade känslor gentemot. Det ska bli skönt att återfå rutiner och träffa de människor jag tycker om, men tanken på studier får mig mest att vilja springa och hoppa ner i Gavleån.
 
För att prata om lite roligare saker tänkte jag tipsa om en röst jag lyssnat på mycket den senaste tiden. Den tillhör Alexander, även känd som Alex Ebert. De flesta har säkert redan hört honom förut då han även är huvudsångaren samt låtskrivare för Edward Sharp and the Magnetic Zeros, men jag föredrar honom i egen skepnad. Här är en bra skiva och här är min favoritlåt, som jag även slänger in musikvideon till. Lyssna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0