Du är vacker släck min törst med rosa läppar pipa eller pilsner

Nu när folk på olika håll faktiskt bett mig att uppdatera bloggen är det inte mer än rätt att jag gör det.
Under min frånvaro har jag bland annat:
- Haft musik- & poesiafton tillsammant med Runa och Verdandi. Vi släckte som vanligt ner aulan, tände levande ljus och fikade bakverk innehållandes äpplen samtidigt som vi turades om att underhålla varandra med dikter och musikaliska framträdanden.
- Tillbringat ännu fler timmar i aulan under sångträningar inför balen, som infinner sig nästa lördag.
- Firat Verdandi på deras 151-årsjubileum.
- Laborerat i samtliga naturvetenskapliga ämnen.
- Börjat med (själv)porträttfotografering på fotografiska bilden. Som om jag inte tar tillräckligt med bilder på mig själv ändå.
 
Imorgon utovas mer uppdatering. Dessutom ska jag komma ihåg att gratulera min käre far som fyller år. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0