Och du säger att staden är precis som staden alltid varit, i väntan på en lång kall vinter

Såhär fint kan det se ut om om man ser ut över Gavleån från en bro kvällstid.
Och såhär såg jag ut idag då jag lyckats få till margaretaflätor i håret för första gången i mittt artonåriga liv. Detta är utan tvekan det vettigaste jag ådstakommit denna vecka. (Har inte lyckats med så mycket annat, tyvärr.)
Min dag har förutom att posea på toan gått ut på att vänta i timmar då lektioner blivit inställda; äta julbord till lunch; skriva prov i kemi; ruinera mig själv på strumpbyxor och en ny mobilladdare då min gamla olämpligt slutade fungera igår. 
 
Imorgon har jag sista riktiga skoldagen, på fredag är det julavslutning innan diverse trevligheter med runa, och sedan är det förstås jullov. Tjoho!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej! Jag såg att du har en sån där vit fluffig fuskpäls från Lindex! Jag skulle gärna vilja köpa den av dig! Kan betala bra för den! Vilken storlek är den? Skulle jag kunna få din mailadress så kan vi prata där? Eller så kan du maila mig på [email protected] :) Så fort som möjligt :)

kram!

Svar: Hallå! Jackan är tyvärr inte till salu, men jag hör av mig ifall jag ångrar mig. :-)
Ellinor

2013-12-27 @ 18:54:10
URL: http://californiadreaming.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0