Några materiella julklappsönskningar

 
 
 
 
Då tredje advent redan passerat och det inte är många dagar kvar till jul vore det väl lämpligt att dela med sig av en önskelista, tänkte jag. Jag skulle inte bli jätteledsen om jag fick något av detta inslaget i ett paket på julafton.
 
▼Jag vill utöka min samling av muminmuggar, så att jag kan bjuda fler på te samtidigt. Främst vill jag ha denna som pryds av Mymlan.
▼Tycker denna runda bricka med motivet Dangerous Journey är väldigt fin. Dessvärre verkar den vara slutsåld överallt.
▼En stringhylla vore inte fel. Helst i denna färgkombo (hyllor i valnöt plus svarta gavlar)
▼Vinylspelaren är så snygg att jag nästan vill ha den endast som prydnad. Från Urban Outfitters.
▼Jag har bestämt mig för att börja rita och bli riktigt bra på det (får ibland för mig sådana saker). Vill ha några Promarkers som hjälpmedel.
Rottingväskan från Palmgrens kommer jag nog inte äga förrän jag blivit rik, men en kan ju alltid önska sig.
▼Har velat ha ett par fräsiga sneakers ett tag. Jag och min beslutsångest vet inte ens vilka jag helst vill ha, varken färg eller märke. Men dessa från New Balance är ju ganska trevliga. 
 
Allra helst önskar jag mig ju lite mer abstrakta saker, t.ex: jämställdhet, bättre betyg, en framtid och sånt där. Ett liv skulle också uppskattas. Sådant gör sig dessvärre inte så bra på bild, så detta fick duga.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0