Multi-Love

 
Känner mig otillfredsställd med livet på så många plan just nu. Går till ett jobb mer eller mindre varje dag som jag visserligen trivs på bland mina kollegor - för det mesta, men vars koncept jag egentligen är emot helt och hållet. Blir utmattad både fysiskt och mentalt. "Måste" alltid vara redo att hoppa in extra eller börja tidigare. Jag vet ju att det bara är för en kort period, men allt det andra känns så väldigt avlägset. 
Som att få flytta hemifrån.
Som att få resa.
Som att bil klart med körkortet. Som väl är det som främst håller mig kvar just nu.
 
Men det finns ju såklart också saker som får mig på bra humör.
Som att sommarvärmen verkar hålla sig kvar en liten stund till.
Som att bli bjuden på brunch av Miriam.
Som att jag ska på massage nästa vecka och äntligen få lite rehab för min jäkla rygg!
Som att få paket på posten.
Som att jag antagligen kommer kunna gå på Unknown Mortal Orchestra när de spelar på Debaser Strand 10/9.
Som att min augustilön kommer bli ganska nice. 
 
Och såklart brudarna på bilderna ovan. 
 
 
 
Multi-Love 
All of the other stalker daughter's dragged her under
May all her minds be made up
I’ll be your Vicodin; expired and escaped to Valhalla
She don’t want to be a man or a woman
She wants to be your love
 
 
/ellinor
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0