Första snön


Blev ärligt helt paff när jag drog upp persiennerna och fick se detta imorse. Har ju sett snö flera tusen gången förut men var tydligen inte beredd på denna säsong, inte än. Plockade fram min svarta fuskpäls och lindade in mig i min gigantiska nya halsduk, ändå frös jag när jag gick till bussen. Hur som. 
Medan Sverige påbörjat förvandlingen till ett vinterland har Isa flytt både Norden och Europa. Närmsta månaden spenderar hon i Indien för att sedan resa runt i totalt 4 månader. (!) Ha det bäst kompis! Längtar tills du kommer hem och kan dela med dig av allt du upplevt. Bilden är från senast vi hängde. Isa, Carro, Fia och jag kollade på årets soaréfilm förra veckan. Lägger upp den trots att hon skrev detta i gruppchatten strax innan hon kom: 
 
 
Inte första gången någon av mina kompiar slänger ut en kommentar i stil med detta. Så kan det va! Att umgås med mig som gillar att dokumentera det mesta på bild.
 
Denna helg jobbar jag inte ett enda nattpass, på första gången på nästan två månader. Firar genom att åka till Uppsala på fredag för att träffa några av stadens finaste inånare och kalasa på hemmaplan på lördag. Det ska bli GÖTT.
 
Avslutar med Jonathan Johanssons senaste singel, som förutom att den berör både nyfallen snö och att resa handlar om något lite viktigare än så. Läs lite om det här.
 
 
 
 /ellinor
 
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Alltså haha Pöss! Du förstår inte hur chockad jag blev av att se en bild på mig här bara sådär, men väldigt gulligt! Me love u long time.

2014-11-06 @ 17:03:56
Postat av: Sara & Elin

Men herre vilken fin bild på snön! <3

Svar: Wow, tack!
Ellinor

2014-11-11 @ 14:40:03
URL: http://besktkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0