Studentbal

Ungefär såhär såg jag och mina bästisar ut förra lördagen när vi hade vår bal på Engeltofta. Trots utlovat regn var det uppehåll hela kvällen och jag hann till och med skymta solen strax innan den gick ner. Vi var ett 60-tal personer som enats om att anlända med Limöbåten. Väl på plats minglade vi, blev fotograferade, drack välkomsdrink, åt middag och avslutade kvällen med en del dans. Kvällen var fantastiskt rolig och det gör så ont att tänka att jag snart inte är en del av min klass, min skola, att det inte längre blir en självklarhet att träffa alla dessa underbara människor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ava

Så otroligt fin blogg du har! Tänkte passa på att fråga om du vet var tjejen i grå/glittrig klänning med långa ärmar på tredje bilden uppifrån, längst till höger har köpt eller fått tag på den från? Den var så himla fin!

Svar: Visst är klänningen fin? Har tyvärr inte mer koll än att hon beställt den från någon sida som syr upp klänningar
Ellinor

2014-07-17 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0