Frånvaroanledning: studenten

En liten snabb update bara. Ni får ursäkta min frånvaro, men jag har varit lite upptagen med att ta studenten. 
Studentvecka med brännboll, klasshäng, femkamp, barrunda, vattenkrig (jag tog sovmorgon), champangefrukost, mingel, mösspåtagning i aulan, UTBUREN av verdandister innan det vanliga utspringet, studentparad, bilåkning, studentmottagning med besök av bl.a. mina fina runaiter, och såklart, flakåkning!
Jag är så himla glad att jag fått göra allt detta med mina finaste vänner, och jag är så himla glad att jag fått spendera mina tre gymnasieår med dessa fantastiska människor. Det är både sorligt och surrealistiskt att det är över. Men snart börjar något nytt, vad nu det är.
 
Nu ska jag fortsätta att njuta av livet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0