Fredagen den trettonde

Fredagen den trettonde är för de flesta förknippat med otur. Juast denna gång var det kanske extra oturligt för nykomlingarna på min skola som vi skulle välkomna på vårt speciella sätt, de skulle givetvis nollas. Vi kastade ägg och mjöl, hällde sirap, fiskolja, ketchup och alla möjliga kladdiga substanser på de små stackrarna. Därefter tvingade vi dem göra diverse utmande lekar under tiden vi skrek och förnedrade dem så bäst vi kunde. Så snälla treor.
 
Nollorna var rädda för mina pannsmyckningar som de trodde var piercingar och kallade mig läskiga Ellinor. Då tyckte jag att jag hade lyckats. 
Svarta och svåra och förhoppningsvis lite läskiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0